Årsmötet kommer i år att samköras med Amundsens Funktionärs middag!
VAR & NÄR? Det blir på Big River Camp i Storåbränna Lördagen den 30 Maj. Årsmötet öppnas kl. 15.00, följt av en bensträckare för att sedan äta gemensamt på Amundsens Funktionärsmiddag kl.18.00!
120 SEK / person för middagen, anmälan görs via SMS till Gunilla på telefon: 0730-567635. Anmälan ska vara inne senast DEN 22 MAJ!!
Träningsmöjligheter finns, Badtunna & Bastu finns (bokas innan), Fullständiga Rättigheter finns & Övernattningsmöjligheter finns. Givetvis kommer även väldigt trevliga medlemmar från JFSHK att finnas på plats!
Dagordningen ser ut som följer:
(med reservation för ändringar)
1. Mötet öppnas
2. Val av ordförande & sekreterare för mötet
3. Val av två protokolljusterare som tillsammans med ordföranden skall justera protokollet.
4. Fastställande av röstlängd
5. Fråga om mötet utlyst i god tid
6. Fastställande av dagordning
7. Föredragning av Årsredovisning, Verksamhetsberättelse & Revisionsberättelse
8. Beslut:
a) Om fastställande av resultat & balansräkning
b) Om ansvarsfrihet åt styrelseledamöterna.
9. Fastställande av medlemsavgifter
10. Val av:
a) Ordförande för en tid av 1 år (Ami Palm sitter nu)
b) Revisor & Revisor suppleant för en tid av 1 år (Curt Olof Claesson & Maria Karlsson sitter nu)
c) Två ledamöter i valberedningen för en tid av 1 år (Karolina Olsson & Paula Mickelsson sitter nu)
11. Behandling av styrelsens förslag & inkomna motioner
12.SDSF Stämman (Johan Särnheim & Martin Wagenius är anmälda)
13. Amundsen – Mid Scandinavium Sleddog Race
14. Verksamhetsplan för 2015-2016, FÖRSLAG mottages, vad vill VI att det ska hända inom klubben?
15. Övriga frågor
a) Profilprodukter
b) Hemsida & Facebook
c) Klubbstugan
d) Ändring av Bokföringsår, fördelar & Nackdelar?
e) Motion & Luciamöte
f) Hundsockar
Är något felskrivet eller saknar du någon punkt eller något annat? Hör gärna av dej, ta kontakt med någon av oss i styrelsen!
Vi hoppas givetvis att just DU & NI kommer, det blir så mycket trevligare då! 😉
Önskar er ALLA en trevlig vår & så ses vi på Årsmötet!